Veelgestelde vragen - Bezorgen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via MeervoorHaar.nl worden geleverd door PostNL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. Je ontvangt een email met de track & trace code hierin vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Je kunt via de code tevens vinden hoe laat de bestelling wordt aangeboden bij jouw afleveradres.

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijg je een niet-thuis-code in je brievenbus. Hiermee kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je voor 18:00 besteld, zal jouw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kun je altijd contact opnemen met ons.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Alle bestellingen worden gratis verzonden.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op kom halen bij het postkantoor of PostNL Servicepunt?
Na 2 mislukte aanbiedpogingen op het opgegeven adres word jouw bestelling naar een postkantoor of PostNL Servicepunt bij jouw in de buurt gebracht. Je krijgt dan een kennisgeving in je brievenbus. Wanneer je de bestelling na 3 weken niet opgehaald heeft wordt de bestelling retour gezonden aan MeervoorHaar.nl.

Waarom moet ik tekenen voor ontvangst?
Als een bestelling niet door de brievenbus past en/of boven een bepaalde waarde komt, wordt de bestelling bezorgd door een Pakketservice. Afhankelijk van de gekozen verzendwijze en het orderbedrag is een handtekening voor ontvangst vereist. In sommige gevallen mag alleen de geadresseerde tekenen voor ontvangst.

Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?
Indien je bij het controleren van de ontvangen bestelling breuk aantreft, dien je dit direct te melden via een e-mail naar Info@shops4youonline.com  of te bellen met het de klantenservice. Bij ontvangst van je melding zullen zij de juiste oplossing met jouw bespreken.