Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt GRATIS bij U thuisbezorgd!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verkopen producten voor het haar. Veel producten hebben wij op voorraad, maar niet alles. Bestellingen die bij ons binnenkomen voor 20:00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Op de website kunt u via uw persoonlijke inlog de status van uw bestelling raadplegen.

Op het moment dat uw order verzonden wordt ontvangt u een verzendbevestiging. Zodra Post NL de pakketten ophaalt ontvangt u een e-mail met de track en trace code zodat u het pakket kunt volgen. 

Niet thuis?
Indien de zending niet kan worden afgeleverd, omdat op het afleveradres niemand wordt aangetroffen, gaat de zending retour naar het depot. Geadresseerde wordt doormiddel van een notificatie, welke wordt achtergelaten bij het afleveradres, over de bezorging geïnformeerd. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede aflevering en/of het afhalen van de zending. Indien door geadresseerde niet binnen 5 werkdagen na de eerste bezorging wordt gereageerd, wordt de zending retour gezonden naar Shops4youonline. De verzendkosten om het pakket opnieuw te versturen brengen wij dan extra in rekening.

Laten bezorgen op een ander adres?
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen.

Service en PostNL -Ophaalpunten
Ook bieden wij in samenwerking met PostNL, de mogelijkheid om uw pakket af te halen op één van de vele Service en Ophaalpunten die overal in Nederland te vinden zijn. PostNL heeft meer dan 2000 van deze Ophaalpunten, dus er is altijd wel een ophaalpunt bij u in de buurt. Denk hier bijvoorbeeld aan een, Bruna, Jumbo, Albert Heijn, of een Karwei. Deze mogelijkheid is te kiezen bij de stap VERZENDMETHODE, nadat u uw gegevens heeft ingevuld.

Bestelling onder Rembours
Bestellingen onder rembours is helaas niet mogelijk bij MeerVoorHaar.nl. Wel kunt u kiezen voor achteraf betalen. U ontvangt dan eerst de producten bij u thuis, waarna u 14 dagen de tijd hebt om de rekening te betalen. Als u graag achteraf wilt betalen kies dan voor 1 van de achteraf betaalmogelijkheden:

  • Klarna
  • Afterpay
  • Billink 

Retoursturen van pakketten naar Shops4youonline:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf* van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Voor het retourneren kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer (Shops4youonline) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

De afkoelperiode is niet van toepassing bij; Zakelijke opdrachten/transacties en kappersscharen. Kappersscharen dienen binnen 24 uur aangemeld te worden als retour en ongebruikt en in originele verpakking teruggestuurd te worden. 

Om het proces te vereenvoudigen kunt u het beste eerst contact opnemen met de klantenservice. U kunt deze bereiken via:

Shops4youonline B.V.
Galvanistraat 38
3861NJ Nijkerk
Nederland

+3133 258 43 43
customercare@shops4youonline.com

Voor herroeping klik hier.

*Uitzondering op retourrecht

Verzegeling
Cd’s, dvd’s en andere dragers met audio- of video-opnamen of software waarbij de inhoud gemakkelijk kan worden gekopieerd zonder dat dit kopiëren de staat van het origineel beïnvloed kunnen het beste verzegeld worden verzonden. Zodra de klant deze verzegeling verbreekt, verliest hij namelijk zijn retourrecht. Als het product niet verzegeld is, geldt het herroepingsrecht als normaal.

Dit geldt nu ook voor producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet geretourneerd kunnen worden. Verbreekt de klant de verzegeling, dan kunnen deze producten niet geretourneerd worden. Denk daarbij aan bijvoorbeeld haarborstel of vitaminepillen.

Uw bestelling afhalen in onze winkel in Nijkerk?
U kunt terecht bij onze winkel:
Galvanistraat 38, Nijkerk (bij Amersfoort), tel. 0031 (0) 33 258 43 43